Plátói szerelem:1975 Peugeot 504 V6 coupé

2010.08.24. 09:45 Sütő Zsolt

Az autók sokunk szívében fontosabb helyet töltenek be, mint egy egyszerű közlekedési eszköz, ám mint arról „Autógyártók ébresztő!” című írásomban beszámoltam, az újonnan gyártott járművek között nehéz igazán szerethető, hogy úgy mondjam lélekkel rendelkező darabot találni. Ami a cikkből kimaradt az az, hogy azért a tökéletes autó legendája létezik, s, mint ahogy lenni szokott, ez ízléstől függően más és más lehet - mindenkinek megvan a maga keresztje. Aki azonban jót akar magának, az megpróbál olyan álmot találni, ami előbb-utóbb valóra is válhat. Én is így próbáltam meg eljárni néhány évvel ezelőtt, azonban a „szilaj francia” és a köztem lévő történet tovább húzódott, semmint azt gondoltam volna. Folytatás..

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás magazin peugeot bemutató coupe 504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása