A Gemballa nevű tuning cég műhelye kevesebb, mint 20 km-re található Stuttgart-Zuffenhausentől. Ebből már nem nehéz kitalálni, hogy a cég a Porsche termékeinek finomhangolására szakosodott. Az Uwe Gemballa által alapított vállalkozás immáron 27 éves tapasztalattal a háta mögött végzi áldásos tevékenységét, s olyan típusokat köszönhetünk neki, mint a Carrera Gt-t alapul vett Mirage Gt, vagy a Cayenne-ből átépített Tornado. Ezúttal azonban nem elégedett meg ennyivel, és nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a maranellóiak zászlóshajójának, a Ferrari Enzo-nak a finomhangolását. A megjelenésében a Ferrari FXX-re emlékeztető MIG-U1 elnevezésű típusból egy 25 darabos, egyedi megrendelésre készített sorozat értékesítését tervezi a cég vezetése.
Az Enzohoz egy igen agresszív külsejű aerodinamikai csomagot kínálnak, mely az első tengelyen 35, míg a hátsó tengelyen 85 kg plusz leszorítóerőt biztosít, mindamellet, hogy a karbon elemek segítségével az össztömeg csökkenését is szolgálja.
A fékek hatékonyabb hűtését a kerékjáratokba levegőt terelő rendszer segíti. A hátsó lámpák éppen ezen megoldás kivezetőnyílásai miatt kerültek lejjebb. A karosszéria az első traktuson 80, míg hátul 100 mm-rel szélesedett. A közúti használatot megkönnyítendő a hasmagasságot gombnyomásra egy elektrohidraulikus rendszer segítségével 45 mm-rel emelhetjük meg, mely 80 km/órás sebességig marad ebben a helyzetében. A rugózatlan tömeg csökkenését elérendő a kovácsolt felniken sikerült 16 kg-ot spórolni a fejlesztőknek.
A teljesítményt a motorvezérlés átprogramozásával, és új az kipufogórendszerrel sikerült 700 lóerőre (515kW) növelni.
A belső kényelmet 7 colos fejegységgel, és egy 950 Wattos erősítővel ellátott multimédia rendszer szolgálja. Itt szükség is lesz a teljesítményre, hiszen a cég termékeit ismerve, jól fel kell hangosítani a rádiót, hogy meghallgathassuk a reggeli híreket. A belső térre nem érdemes szót fecsérelni, hiszen ez minden esetben egyedi igények alapján készül, minőségi kifogást még a legkifinomultabb izlésű vásárlók sem találhatnak rajta.
Aki még szeretné elcsípni a 25 db MIG-U1 egyikét, annak igyekeznie kell, hiszen a gyűjtők minden valószínűség szerint hamar lecsapnak rájuk.