Egy nappal azután, hogy a Lexus bejelentette visszatérését a Nürburgringi 24 órás versenyre, a cég máris felfrissítette az LFA szuperautót. Az új verzió a korábbi híresztelésekkel ellentétben a Special Edition elnevezést kapta a keresztségben.
A gyár szóvivője szerint a teljesítményt 418-ról 425 kw-ra növelték az ECU átprogramozásának köszönhetően. Kívülről az új kötények és a GT-stílusban fix kialakítású, karbonból készült hátsó szárny különböztetik meg az autót.
Az újrakalibrált váltó segítségével a kapcsolások ideje 0,2 másodperccel csökkent. Keményebb futómű, semi-slick gumik és speciális felnik gondoskodnak a nagyobb úttartásról. Az autót fekete, matt fekete, fehér vagy narancs fényezéssel rendelhetjük meg. A Special Edition kiadás darabszámát 500-ban határozta meg a Lexus. Az árról egyelőre nincsenek értesüléseink, de az szinte bizonyos, hogy ezt az autót is csak lízing konstrukcióban lehet majd megvásárolni. A vállalat ezzel a módszerrel szeretné elkerülni, hogy dílerekhez kerüljön a legyártott modellek egy jelentős hányada, hiszen ők kiváló lehetőséget látnak benne, hogy a várakozási időt lecsökkentve jussanak profithoz.
A veszély valós, hiszen ez az eset már egyszer megtörtént a Ferrari F40 esetében, amikor is több darab évekre eltűnt a szem elől, mígnem kereskedők ki nem nyitották eldugott raktáraik ajtaját, hogy aztán csillagászati áron értékesítsék a gyári állapotú olasz csodákat.