Közelebb, mint valaha - Jaguar XK 4.2 Convertible tartós teszt

2010.10.28. 12:47 Sütő Zsolt

Alig tizennégy évvel ezelőtt történt, hogy az egyik tanulmányi utam során Rómában jártam. Ekkor már ugyan ott csörgedezett az ereimben az autók iránti vonzalom, de az ott szerzett benyomás talán a végső lökés volt, ami a járművekhez irányított. Az egyik este a Trevi-kút irányába sétáltunk, ami talán az egyik legszebb építmény, amit emberi kéz valaha alkotott, én mégis leültem a medence partjára és közel fél órán keresztül le se vettem a szemem a mellette veszteglő ezüstszínű Jaguar XK8 csillogó karosszériájáról. A vízen megcsillanó fények hanyag játékossággal tükröződtek vissza életem első szuperautójáról. Folytatás..

Szólj hozzá!

Címkék: teszt jaguar convertible xk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása