A Bugatti újjáélesztése egyértelműen a VW konszern hobbija. Miután Ferdinand Piech rivalizálásba kezdett unokatestvérével, Ferry Porschével, a család úgy döntött, hogy a továbbiakban csak külsősök vezethetik a céget. Ezt követően Piech iszonyatos tempóval látott munkához az Audinál, míg végül sikereit megkoronázandó beolvasztotta a Bugattit is. Ekkor kiállt a pódiumra, és bejelentette, hogy megépít egy 1000 lóerős, és 400 km/h végsebességre képes szuperautót. Mondanom sem kell, hogy a legtöbben csak kacagtak rajta. Számos műszaki probléma, és csak egy cégóriás kasszájából megvalósítható fejlesztés eredményeképpen született meg a Veyron. A sors fintora, hogy a Veyron-projekt az autó millió-eurós árcédulája ellenére is veszteséges maradt. Folytatás..
Bugatti Galibier - az élet császárainak
2011.01.15. 10:19 Sütő Zsolt
Szólj hozzá!
Címkék: magazin bugatti veyron bemutató galibier
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.