Lángoló parázs - Ford Fiesta ST teszt

2013.05.02. 11:25 Sütő Zsolt

"Pokoli tűz van!" - kiáltották már sokan számtalanszor, s én mindannyiszor töretlen lelkesedéssel siettem a katasztrófa helyszínére, ám hiába hittem a riasztásnak egyszerkétszerháromszor, vagy éppen négyszer, érkezésemkor legfeljebb csak pislákoló fényeket találtam. Ezúttal valahogy elmaradt a sokat sejtető felhajtás, így aztán fenntartások és várakozások nélkül ragadtam kézbe azt a kis darab parazsat, amire rálehelni készültem. Meglepetésemre erre nem volt szükség, mert a reménytelenül kis szikra rögvest égigérő lángba szökkent, nekem pedig kihátrálni sem volt lehetőségem előle. Folytatás..

Szólj hozzá!

Címkék: teszt ford st fiesta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása